2KK TREENIÄ TAKANA

Vihdoinkin valo ja kirkkaus! Pirteät pakkasaamut ovat täällä. Ihanaa. Pikkuhiljaa alkoi tuo jatkuva pimeys ja harmaus ottamaan mielen ja jaksamisen päälle. Mutta eipä enää, tänään olen pirteä kun peipponen!

Nyt on siis kaksi kuukautta treeniä takana! Tuntuu kuin se olisi ollut aina osana arkea. Hassua. Kaksi kuukautta on kuitenkin aikas pieni osa mun elämääni. No ehkä se kertoo sen, että urheilu on tullut mun arkeen jäädäkseen. Edelleen ollaan menty tuolla 3-4 kertaa viikossa setillä. Se on osoittautunut oikein oivaksi mun aikataulujen kannalta. 

Tavoite oli tämä: 10,3kg raskauskiloja jäljellä, jotka tulee pudottaa jouluun mennessä. Toinen vaihtoehto on mahtua mun tavoitehousuihin! 

Mä en ole aikasemmin tajunnut, että mulla ei ennen ollut juurikaan lihaksia. Tajusin sen siitä, että näissä kahdessa kuukaudessa mun vaatekokoni on pienentynyt kahdella, eikä painoa ole tippunut kuitenkaan kuin pari kiloa. Lihas painaa enemmän kuin läski, eikös se näin mennyt? Hyvä siis! Nyt voin unohtaa sen haaveilun kymmen kiloa kevyemmästä kropasta. Mielummin otan muutama kiloa painavemman kropan lihaksilla, kuin löysän mutta kevyemmän kropan. Kivaa kun oppii jotain uutta. 

LÄHTÖTILANNE 65,3kg NYT 63,1kg (-2,2kg)


Kokeilin muuten tuossa viikko sitten jännittyneenä tavoitehousujani. Housuja, joita en saanut ennen vedettyä polvia ylemmäs. SAIN NE HITON HOUSUT JALKAANI!! Muutama sentti jäi napin kohdalta vajaaksi. Mutta varmasti menee jouluna kiinni. Kolme hurraahuutoa minulle. Hurraa, hurraa, hurraa!! Tästä voi iloisin mielin jatka treenailua. 




Vyötärö, lantio ja reidet näyttää ainakin kaventuneen. 



Selkämakkarat ovat lähes kokonaan kadonneet.



Jos haluatte lueskella aikaisempia treenijuttuja, löydätte ne täältä.

-Nora

4 kommenttia:

  1. Hyvältä näyttää! Tsemppiä jatkoon :)

    VastaaPoista
  2. Olet tehnyt hienoa työtä! Näytät todella hyvältä! :)
    Löysin vasta äsken blogisi! :)

    http://ourjourney-tanja.blogspot.fi/

    VastaaPoista